Alweer een tijdje geleden bracht ik een bezoek aan het inspiratiecentrum van Wolplein in Zaltbommel. Wat een mooie winkel is dat. Het hele concept (webwinkel/ inspiratiecentrum/ programma Koffie en Wol) is erg leuk. Ik had niet echt iets nodig maar was gewoon nieuwsgierig. Er hing een prachtige omslagdoek die gemaakt was met Lana Grossa Olympia. Ik was op slag verliefd op het materiaal. Mooie kleurencombinaties en een grove structuur. Omdat ik niet zo snel een omslagdoek gebruik, besloot ik een sjaal ervan te breien. Dat kostte me ook wat minder bollen want het is best aan de prijs. Ik kreeg een tip voor het patroon van de Olympia sjaal dat op de site van Wolplein te vinden is. Binnen een paar avonden was mijn kleurrijke sjaal klaar. Het is er wel één voor vrieskou en sneeuw dus ik heb ‘m nog niet heel vaak gebruikt.

sjaal4_paarssjaal5_paarssjaal1_paars

 

 


2 reacties op “kleurtjes sjaal”

    1. twintigminuten Avatar
      twintigminuten

      Dankjewel, Hilde!

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.